Recent Posts

Thursday, August 12, 2010

Ahlan wasahlan Ya Ramadhan ...

Thursday, August 12, 2010


ya Ramadhan...
rindunya aku padamu...
serindu aku pada siang dan malam
namun, layakkah aku untuk merinduimu?

ya Ramadhan
bertemu kembali di masa ini
syukurku padaNya
dapat aku bersua kembali dgnmu

ya Ramadhan
ingin ku tebus kelemahan lalu
ingin ku perbaiki kekurangan silam
ingin ku penuhi rinduku padamu

ya Ramdhan
tidak akan ku sia²kan lagi
hadirmu di sini kali ini
tidak akan ku biarkan berlalu pergi
tanpa ungkapan rindu dan cinta padamu

ya Ramadhan
ku harapkan kehadiranmu
menjadi pemangkin untuk aku dekat denganNya
mendidik aku menjauhi segala yang dimurkaNya
membersihkan hatiku dari noda dan cela

Ya Ramadhan
aku rindu padamu
aku cinta padamu
aku sayang padamu ...

Moga Ramadhan kali ini memberi keinsafan padaku! amin ..




hasil tangan,

0 comments: