Recent Posts

Monday, December 20, 2010

Annoucement

Monday, December 20, 2010
To my Dear Customer,

Saya dah update order list di sebelah kanan blog cinta-craft. List di situ untuk cek samada uols punya order dah masuk ke belum. Order list nih adalah bagi customer yg dah buat payment dan confirm order yer. Mean, kalo ada yang masih pending payment saya tak masukkan dlm list untill payment done. So order akan di buat mengikut queue list nih. Sapa cepat bayar, dia punya order saya buat dulu. Sekiranya status order untuk bulan tersebut masih open, order anda akan di buat pada bulan tersebut tapi kalau dah close, order akan di buat bulan berikutnya. Harap Maklum, Terima Kasih.


p/s: saya dah pening² lalat nak manage order customer huhu... harap dapat kerjasama dari semua yer.. Mana² order yang dah buat payment dan tak masuk dalam list sila inform saya k... Bulan nih sy bz sgt²... kalo² ada order yg terlepas pandang, email yang tak reply, silalah jgn segan² email sy semula....




hasil tangan,

0 comments: