Recent Posts

Sunday, December 26, 2010

Pakej Zero to Hero

Sunday, December 26, 2010
Just wanna to share bout Epal Sewing Machine yang menjadi 'kekasih hati' saya yang baru nih. Saya ambik pakej Zero to Hero di mana pakej ni sangat sesuai untuk kegunaan yang pelbagai. Samada untuk home-used atau pun small home-business. ALhamdulillah, setelah 'bersama' selama beberapa minggu ni, mesin ni memang memenuhi keperluan dan kehendak saya masa ini.

Pakej Zero to Hero mengandungi :-
1. Mesin Jahit Serbaguna Janome 2049


2. Set 24 Buku Seni Fabrik.


    - Sistem pembelajaran melalui buku "Fabric Art".

3. VCD (Mesin All in One Harmony 2049 & Epal Learning Media Vol 1 & Vol 2)
    - Sistem pembelajaran yang lengkap dan berkesan.
    - Sistem pembelajaran interactive.
    - Sistem pembelajaran melalui penglihatan dan pendengaran.
  
4. Magic Kit (Pelbagai jenis tapak)
5. Percuma 12 Bulan Kursus Jahitan bernilai RM 3678.






Kepada yang sedang tercari2 mesin jahit bolehlah cuba memiliki Janome 2049 nih. Pasti berbaloi dengan pelaburan yang di buat.

Pendapat saya, "Apalah guna memiliki mesin yang pelbagai fungsi andai sekadar tahu jahit lurus shj.." Jadi, manfaatkanlah ilmu yang di beri dan tingkatkan kreativiti...



hasil tangan,

2 comments:

Unknown said...

mn nk dpt pakej nih>?

~ Cinta Health ~ said...

dari mana2 pusat Epal atau nak melalui saya pon boleh... just email saya at creamzzz@yahoo.com untuk keterangan lanjut yer...

tq

msraiza@cinta-craft