Recent Posts

Monday, March 25, 2013

Free felt & button

Monday, March 25, 2013


Pengumuman...
Ada sesiapa yang berminat nak join kutu mesin jahit anjuran Zilakasim ?
Jom beli mesin ramai-ramai. 

Kak Zila akan membuka group kutu yang baru bermula 1 April 2013. Sesiapa yang berminat boleh isi borang di sini. Syarat-syarat juga di nyatakan di poster.

Kelebihan jika beli mesin jahit dengan Zilakasim Quilt Shop, anda akan di beri class/workshop secara PERCUMA. Menarik kan?

dan... yang lebih menarik, saya akan bagi anda secara PERCUMA:-

3 keping felt size A4

20 pcs 4 hole button

Bagaimana nak dapatkan hadiah percuma dari saya?

Register pembelian mesin di borang ini. Di bahagian Nota Pesanan masukkan "GENG RAIZA" dan submit form anda. 

Komen di sini yang anda telah register dan emailkan kepada saya (creamzzz[at]yahoo[dot]com) contact detail anda untuk saya buat pengesahan. Saya akan pos hadiah ini terus kepada anda selewat²nya ketika giliran anda mendapat mesin. 


Detail mengenai mesin :-



p/s: Urusan pembelian dan penghantaran akan di buat oleh Kak Zila sendiri. Saya hanya memberikan anda hadiah percuma seperti yang di nyatakan di atas sahaja.



hasil tangan,

0 comments: