Recent Posts

Monday, October 20, 2014

Jom join giveaway mudah.... ;-)

Monday, October 20, 2014
[ Sticky Post ]
[ Scroll ke bawah untuk entry terbaru ]


Assalammualaikum semua....

Hari ni aku nak share giveaway Cinta Health sempena bulan kelahiran aku ni. Julung-julung kali di adakan. Hadiah best tu... hehhehe... Handmade lagi.... Nak lagi best, join hadiah misteri. Bagi yang baru pertama kali nak mencuba produk Shaklee memang sangat sesuai join hadiah misteri ni. Manalah tahu aku bermurah hati nak hadiahkan produk shaklee yang korang nak tu... hehhehe... Yess, hadiahnya aku tak decide lagi. Yang pasti, nilainya RM 100 atau mungkin lebih..... Haaaa cepat-cepat join. Syaratnya mudah, siapa yang join giveaway, layak untuk join hadiah MISTERI nih.... apa tunggu lagi??? Bertindak sekarang yer...


 Cinta Health Giveaway


Handmade phone clutch ini boleh dimiliki oleh sesiapa pun. Hanya patuhi 3 syarat, anda berpeluang memilikinya.

Syarat-syaratnya:

1. Share gambar giveaway di atas di blog atau fb anda. Link back to Cinta Health blog/fb.
2. Like FB page Cinta Health
3. Tinggalkan email atau fb atau address blog anda di ruangan komen entry Cinta Health untuk saya buat kunjungan balas beserta nickname anda.

Keputusan di buat secara random dan keputusan adalah muktamad.

Ada lagi.... Jika inginkan hadiah misteri, sila lengkapkan cogankata di bawah (Hanya yang participate GA sahaja layak untuk menyertai hadiah misteri ni yer):

Saya berminat ingin mencuba produk shaklee kerana .........

Cogankata terbaik akan menerima hadiah misteri bernilai RM 100.


with luv,




hasil tangan,

0 comments: