Recent Posts

Wednesday, October 5, 2011

Rindu....

Wednesday, October 5, 2011
Salam,


Lately ni sangat sibuk menyiapkan projek sulaman dan jahitan manik. Tetiba rasa rindu ya amat nak menjahit craft. Nak buat hair clip. Nak jahit wristlet. Nak jahit quilt tapi sungguh² masa tidak mengizinkan. Dengan kesihatan yang kurang memberangsangkan, segala pekerjaan agak terbatas. Dalam kepala hanya nak siapkan tempahan sulaman tapi dalam hati nak jahit bag.. nak jahit bag.... Jeles betul tengok orang lain jahit bag.... 


G.A juga hanya tinggal janji. Hahaha.. Oh tidak! saya memang nak buat G.A tapi .... ok..ok... Saya akan cuba meluangkan masa untuk G.A.


Berkira² nak re-branding cinta-craft untuk sesuaikan dengan semua aktiviti jahitan saya tapi masih dalam perancangan. Insyaallah akan diwar² kan nanti. Atau mungkin di lancarkan bersama² dengan G.A . 


Lastly untuk santapan mata.......Satu project yang memenuhkan hari² saya sulaman manik & labuci. 






Untuk melepaskan kerinduan ini, saya buat project Epal Hiasan Dinding Kapal Layar. Tak sabar nak potong kain nihh... 








hasil tangan,

0 comments: