Recent Posts

Saturday, November 12, 2011

Review : Online Supplier

Saturday, November 12, 2011
As Salam, 
Hari ni saya nak share lagi tentang online shop yang pernah saya berurusan.
Utk n3 yang lepas saya dah review tentang felt supplier yg saya biasa beli dan kali ni tentang button pulak. Bagi crafter² mungkin dah biasa dengar dan berurusan dengan button planet kan? Bagi yang baru nak berjinak² dgn dunia craft nih, anda perlu masukkan Button Planet sebagai salah satu supplier korg. 


Saya kenal dengan Button Planet sejak awal saya berkecimpung dengan dunia craft. Ops, saya tak pernah jumpa owner Button Planet tapi saya biasa berurusan dengan Button Planet. Service yg di tawarkan sangat tip-top. Hari ni email, hari ni reply. Dan sangatlah memberi keyakinan nak berurusan dengan mereka.


First thing yang saya beli dari Button Planet ialah Novelty Button yang berharga RM 60 satu pack. Memula agak cuak sebab kalau kene tipu agak besar jugak nilainya bagi saya yang baru nak berjinak² dengan dunia craft nih kan. 





Tapi alhamdulillah, proses jual beli sangat smooth dan saya sangat berpuas hati. Kalau boleh nak borong sumer button yang cute kat Button Planet nih tapi apakan daya... button² yg ada pon dok terperap jek dalam box. 


So untuk yang mencari² online supplier button² cute bolehlah jengok² ke Button Planet. Insyaallah, urusniaga boleh dipercayai. 




Nota kaki : Ini bukan iklan berbayar. Saya sekadar berkongsi pengalaman berurusan dengan online supplier shj dan sebagai rujukan anda. 




hasil tangan,

0 comments: