Recent Posts

Monday, November 14, 2011

Review : Online Supplier

Monday, November 14, 2011
Felt sudah. Button pon sudah. So skang saya nak review tentang craft accessories supplier pulak. Saya selalu beli dengan Tamu Jajakraf. Jajakraf nih antara yang pioneer dalam dunia felt craft. Saya memang admirer dengan hasil kerja kak Jaja ni. Sangat cantik dan kemas ok. Memang tahap sifulah kan.






Selalunya saya beli PVC sheet, alligator clip, pin brooch dengan Tamu Jajakraf. Servis memang mantap. Kalo tak mantap, tidaklah saya promote di sini kan. hehe.


Tapi memang betul, selalu berurusan dengan Tamu Jajakraf memang tidak mengecewakan. Boleh kawtim gitu. Kengkadang saya beli skit² saya suruh simpan dulu sampai cukup bulan dah beli byk baru pos skali. Nak jimat kos postage. Tapi booking yang berbayar lah. Haruslah faham, peniaga² online nih pon nak cari rezeki jugak. Kalo booking pakai air liur camne dorg nak rolling balik kan. 


Chop! saya bukan cakap peniaga online yang lain servisnya tak mantap cuma, saya tidak pernah berurusan dengan mereka. Jadik yang saya review ini adalah peniaga² yang saya pernah berurusan dengan mereka shj dan saya sangat berpuas hati dengan servis yang mereka berikan.


So crafter² yang nak berurusan dengan Tamu Jajakraf, janganlah ragu yer.




hasil tangan,

0 comments: